poniedziałek, 3 marca 2014

3.MA MIŁOŚĆ PRZETRWA ŚWIAT!

"MA  MIŁOŚĆ PRZETRWA ŚWIAT...."


O  MIŁOŚCI...

       z   MIŁOŚCI...

                              dla ...MOJEJ MIŁOŚCI...

Po lewej stronie znajduje się
ARCHIWUM BLOGA,
a w nim TYTUŁY POSTÓW,
kliknij napis ,który Cię
 interesuje i wejdziesz na stronę.




ZAPRASZAM  SERDECZNIE

NA SPOTKANIE 
Z MOJĄ  POEZJĄ MIŁOSNĄ

To właśnie MIŁOŚĆ
pchnęła mnie do...
rozpoczęcia przygody z poezją...
To właśnie MIŁOŚĆ
stała się inspiracją do...
pisania kolejnych wierszy
i stała się treścią i sensem
MOJEGO ŻYCIA

Krystyna Helena Kaczmarek


T O  Ja   -   M I Ł O Ś Ć !





JESTEM RADOŚCIĄ ŚWIATA
I SŁOŃCEM ŻYCIA,
BLASKIEM ŹRENICY
I SŁODYCZĄ UST.

JESTEM SZCZĘŚCIEM
I PRAGNIENIEM SERCA,

ZAMKNIĘTĄ DŁONIĄ 
W TWOJEJ DŁONI

JESTEM DROGĄ
I RATUNKIEM 
DLA ZMĘCZONEJ DUSZY.

JESTEM DAWANIEM SIEBIE
I SIŁĄ NIEPRZEZWYCIĘŻONĄ...

ZAPAMIĘTAJ MNIE...

TO JA MIŁOŚĆ,


KTÓRA ZWYCIĘŻA WSZYSTKO!




KOCHANI-
PRZESŁANIE DLA WSZYSTKICH 
KOCHAJĄCYCH I KOCHANYCH



ZATRZYMAJMY CHWILE
 MIŁOSNYCH UNIESIEŃ
 W SERCU

Zatrzymaj dla mnie tę chwilę,
To przecież nie potrwa wiecznie.
Obejmij mnie,obejmij mnie dziś w nocy,
Zanim ranek mi Ciebie zabierze...

Ci, którzy wiedzą czym jest prawdziwa miłość
 po prostu kochają,
 Człowiek MUSI KOCHAĆ, aby ŻYĆ,
A MIŁOŚĆ to uczucie,
dla którego ŻYĆ WARTO!



O MIŁOŚCI MOŻNA PISAĆ WIELE,

MOŻNA CIERPIEĆ ,KOCHAJĄC- I KOCHAĆ ,CIERPIĄC.

TO NIEPRZEZWYCIĘŻONA SIŁA ,

KIEDY JEJ NIE MA ,SKAZANY JESTEŚ NA SAMOTNOŚĆ.

DLATEGO WALCZ O TĘ MIŁOŚĆ,

BO KIEDY BĘDZIESZ W JEJ POSIADANIU,

KIEDY ZAWŁADNIE TWOJĄ DUSZĄ ,

TO ZAMIENI JĄ W URODZAJNY OGRÓD.




URZECZENI MIŁOŚCIĄ-

jak świeżo zerwanym kwiatem...

Nasza miłość
przetrwa
do końca
dni naszych
i będzie pachnąca 
i świeża jak wiosna

niczym lawa
spłynie
na serc
naszych
czerwień
dusze swym
ogniem obejmie
zapłonie w nas 
Wiosny czas..
wznieci 
dotychczas
uśpione
uczucia

Wiosenny wiatr
uniesie ją
jak ptak
poszybuje
w obłoki

Wróci na ziemię
ze zdwojoną siłą
Miłość-
Nasza Wielka Miłość
Krystyna


Aby doświadczyć miłości,
należy oderwać dłonie od tego, co pewne.
Wszystkie ziemskie pewności próchnieją,
należy podnieść dłonie otwarte ku górze
i schwytać miłość, tylko ona
może obdarzyć człowieka
niekończącym się poczuciem
bezpieczeństwa i pokoju.
Roman Mleczko.

  To bardzo dziwne, ale naprawdę można kochać kogoś
 przez całe życie.
 Niezależnie od tego, jak daleko znajduje się 
ukochana osoba, 
jej wspomnienie zawsze nosi się w sercu. 
— Santa Montefiore




Czasami iskra zapalająca miłość
 jest z ludźmi od początku,
 ale wielu tę iskrę bierze za płomień,
który - jak uważają - 
 będzie trwał wiecznie. 
 To dlatego tak wiele ognia i żaru serc ludzkich 
 po prostu się wypala i w końcu gaśnie.

 Nad prawdziwą miłością
 trzeba pracować diabelnie ciężko. 


Łatwo znaleźć składniki miłości,
ale wszystko zależy od tego,jak się je miesza.
Potrzeba ogromnej pracy.
Po pierwsze, 
-trzeba umieć rozumieć i akceptować.
-trzeba być najlepszym przyjacielem.Zawsze.
-Trzeba pracować nad pokonywaniem tego,
 czego w tobie nie lubi druga osoba. 
-Potrzeba wielkiego serca,mimo że tak łatwo jest po prostu 
 być małym człowiekiem w tak wielu sytuacjach...



Jak płatki swe rozwija kwiat
tak wargi swe rozchylam ja
byś słodycz spijał z moich ust
czując jak pachnie miód...

A gdy już spijesz całą słodycz
poczujesz się zupełnie młody
powróci czar młodzieńczych lat
i zawiruje wokół świat
Krystyna


MIŁOŚĆ ULOTNA...
jak
KWIATU PŁATEK




 A róż zapach...
 podrażniał zmysły

kiedy twe usta spijały
nektar rozkoszy
ty drżałeś cały
w ekstazie niemocy-

a róż zapach ...
podrażniał zmysły

ulegli w imię miłości
nienasyceni sobą
w porywie namiętności
byliśmy jedną osobą

a róża pachnąca 
złożona u mych stóp
nie zwiędnie nigdy
to symbol uczuć 
Krystyna


W tym miejscu chciałabym zaprezentować jeden z wierszy
szkockiego poety.
To miłość pchnęła Roberta Burnsa 
do rozpoczęcia przygody z poezją. 
Podobnie zresztą ,jak i mnie.
Swój pierwszy wiersz napisał dla kobiety, .
a że był dość kochliwy 
i niestały w uczuciach, 
inspiracji do kolejnych wierszy miłosnych 
mu nie brakowało.



 "Ma miłość jest jak róży krew" – 

Ma miłość jest jak róży krew,
Krew róży w czerwca świt.
Ma miłość jest jak rzewny śpiew,
Melodii cudnej rytm.

W piękności twojej strojna blask,
Jak w łunę jasnych zórz,
Ma miłość przetrwa świat i czas,
Gdy dna już wyschną mórz.

Gdy wszystkich mórz dna wyschną w krąg,
Skał w słońcu zniknie ślad,
Wyciekną piaski z Czasu rąk,
Ma miłość przetrwa świat.

Więc czym rozłąka? - Zdrowa bądź!
  Do ciebie wrócę tu,
Choć mil tysiące miałbym brnąć
  Bez sił, bez tchu, bez snu.

Przekład – Zofia Kierszys


"Jeśli nie ma rozłąki,
 nie ma słodyczy spotkania."

"Prawdziwą miłość mierzy się termometrem cierpień

W ujmującym spojrzeniu
jak w płatkach róży białej
odnajduję miłości twej blask

melancholia czysta jak łza
odbija się w oczu błękicie
trąca struny mego serca

"Kochankowie ponad siły
wyuczeni swoich ról
kiedy bliżej nam do siebie
bliskość dzieli nas na pół"

'Blisko to nie całkiem dobrze,a daleko całkiem źle."




KOCHANKOWIE BEZ PRZYSZŁOŚCI...
mgłą tęsknoty owładnięci
odnajdują się ...we śnie.

Melancholia czysta jak łza
odbija się w oczach twoich,
trącając tkliwie struny mego serca.
Zapach ciała i jedwabistość...
powiewem nuty alabastrowej 
uwodzi mnie bezustannie.
Urzeka,czaruje ,zniewala
 do granic wytrzymałości...




KOCHANKOWIE BEZ PRZYSZŁOŚCI...
mgłą tęsknoty
owładnięci
odnajdują się ...
we śnie.
I w przypływie uniesienia ,
dają upust namiętności...
i spełnia się wreszcie
ich sen.
 Na jawie sen.




Wszak w odbiciu twoich oczu ,
wypisany jak na dłoni
jest mój przeznaczenia szlak.
I nie będę się już bronić 
od dotyku,smakowania Twoich ust.
To, co Twoje - to i moje 
niechaj chwila wiecznie trwa.

Kochankowie bez przyszłości ,
ale w "szponach" swej miłości
nie zagubią się we mgle,
wszak odnajdą się we śnie.











A NA PŁATKACH
BIAŁEJ RÓŻY
POZOSTANIE
TRWAŁY ŚLAD

ust co chciały wciąż całować
usta,których ciągle brak.
Krystyna

"MOJA MIŁOŚĆ do CIEBIE
jest
MIŁOŚCIĄ WYJĄTKOWĄ!
                             Jest czymś,czego mógłby pragnąć tylko
                                   MARZYCIEL,
                            i czymś,o czym tylko kochający
                                  mógłby MARZYĆ."
                                       Emilia L.


Nasza historia to dzieje dwojga ludzi
podróżujących w poszukiwaniu dalekiego horyzontu:
dwóch dusz,których ścieżki przecięły się,
których słowa trafiły na pełny odzew
i których radość wynika z odkrycia,
że wspólne wędrowanie może prowadzić
do takiego rodzaju szczęścia,
jakie zdarza się tylko raz w życiu.

Otrzymaliśmy dar,którego wielu ludzi
szuka przez całe życie i nigdy
nie zdoła go znaleźć.
Gdy znalazłem ciebie,poznałem,
jak bardzo chciałem zapełnić puste strony mojego życia.

CHCĘ BYĆ Z TOBĄ...
i chcę,by ta miłosna historia ,
miała bardzo szczęśliwe zakończenie...
nigdy,przenigdy się nie kończąc.
Douglas.P.


PROWADŹ MNIE PROSZĘ 
PRZEZ SZCZĘŚCIA BRAMY!
RĘKA ZA RĘKĘ,
W CISZY BEZ SŁOWA.
GDZIE KAŻDY RANEK W SZCZĘŚCIU POWSTAJE,
GDZIE ŻYCIE ZACZYNA SIĘ OD NOWA!!!

ZOSTALIŚMY STWORZENI DO MIŁOŚCI

aby kochać i być kochanym
dwa serca bijące dla siebie,
dwie dusze łaknące ukojenia
dwa ciała –pragnące spełnienia

w trwodze przed jutrem
idziemy wspólnie obraną drogą
czy losu przeciwności
rozdzielić nas mogą

Jesteśmy w posiadaniu siebie
i to jest nasze szczęście
być blisko Ciebie,to być w niebie
przy Tobie jest  moje miejsce.


Oddałam swe serce
oddałam swe ciało i duszę
trwać pragnę przy Tobie i będę
czy nie ulegnę pokusie
Krystyna


Stworzeni dla siebie?
Ale czy zawsze?

Przeznaczenie kieruje naszym życiem…
Spotykają się dwie Dusze  i  ich bijące
jednym rytmem serce -


odmierza czas ...
Czas miłości i czas tęsknoty,
czas oddania i pojednania…
To dla  nich ten czas
i od nich zależy
jak go wykorzystają...?

Co sprawia, że właśnie ta kobieta i właśnie ten mężczyzna
chcą się do siebie zbliżyć?
Co sprawia, że budzi się w nich pożądanie?


 To tajemnica.
Kiedy ich pożądanie
jest jeszcze niczym nie skalane,
przeżywają każdą sekundę
 z namaszczeniem,
 w pełni świadomi,
wyczekując najbardziej
dogodnej chwili,
by przyjąć błogosławiony
dar losu.
Ci, którzy zaznali takiego
pożądania
 "w stanie czystym",
 nie przyśpieszają pochopnie
biegu wypadków.


Wiedzą, że to, co nieuniknione,
nadejdzie, że to, co stać się musi,
 zawsze znajdzie sposób, by zaistnieć.
A kiedy ten moment nadchodzi,
nie wahają się, nie tracą okazji,
 nie pozwalają umknąć ani jednej cudownej chwili,
 potrafią uszanować doniosłość każdej sekundy.


Wtedy ciało uczy się mówić językiem duszy...

Opis: z pamiętnika Marii
Paulo Coelho
„Jedenaście minut“

"Masz teraz malutką cząstkę mnie samej, cząstkę,
 którą podarowałam ci z własnej, nieprzymuszonej woli."



BLISKOŚĆ
w rozkoszy błogiej
objęciach
i tylko krok
od szczęścia
złączymy na zawsze
ciała i dusze
tak żądni wzruszeń
spoczniemy
w białej pościeli
czerń nocy
nas nie rozdzieli
ufni sobie
wzajemnie
ulegniemy
miłości namiętnej
Krystyna




PURPURA

NAMIĘTNOŚCI    KOLOR

W królestwie
 czerwieni
jak szkarłat
 się mienią
Twe usta
spragnione
 ust moich


 Purpura
ich wabi
a zmysły
się pławią
nie mogąc
przed nimi
się bronić
 zaczerpnę
rozkoszy
przymykając
oczy,bym
czuł się
jak Twój
Władca Nocy



CZUŁOŚĆ

Czułość serca pragnę
Tobie dzisiaj ofiarować
Pieszczotą osnute słowa
Które naszą miłość
Winny pielęgnować

Wszystko co moje
W Tobie się zaczyna
To Twój oddech ciepły
W moich włosach Jedyny/Jedyna/

To ciepło Twoich rąk
W cielesnym dotyku
Na łonie przyrody
Bądź też przy kominku

To oczy rozmarzone
W Ciebie zapatrzone
I usta szepczące
drżących warg łaknące

Tyś duszy zwierciadłem
Krwi kropelką maleńką
Krążącą w moim ciele
Oddając siebie dajesz
Tak wiele
TAK WIELE
Krystyna


Miłości czar - to serca dwa

krwią  bratnią nasączone
                 
Jak słodkie krzepkie

mocne wino czerwone

w nich Amor  każdego dnia

na strunach melodię gra
         





Czujesz  że  kochasz ty
     
czuję że kocham ja

Pragniesz aby szałowy
   
zawrót  głowy wciąż trwał
                 
„MIŁOŚCI CZAR”-

niech zatem trwa!
krystyna

"Moja MIŁOŚĆ do CIEBIE
 jest
MIŁOŚCIĄ RADOSNĄ.
Cały dzień Jesteś w moich myślach,
częściej pobudzając mnie do uśmiechu,
niż sobie wyobrażasz"/E.L.
Jesteśmy zatem 
RADOŚCIĄ ŻYCIA
  TY  -  dla MNIE,
    JA  -  dla CIEBIE


"MOJA MIŁOŚĆ do CIEBIE
jest MIŁOŚCIĄ ROMANTYCZNĄ.
Zawsze znajdujesz wyjątkowy sposób,
by stawać mi się coraz bliższym."E.L.

P O E Z J A    N A S Z Y C H    C I A Ł

oczy-oczom
  usta-ustom
    przeznaczone

dłonie-dłoniom
gdyż dotyku
wciąż spragnione

pierś przy piersi
udo w udo
zespolone

serce-sercu
dusza-duszy
tak złaknione


to poezja
   naszych ciał
   dla siebie
   stworzonych

to poezja
 serc i  dusz
sobie
 przeznaczonych
Krystyna



"MOJA MIŁOŚĆ DO CIEBIE
jest
MIŁOŚCIĄ CZUŁĄ.
Nigdy nie będzie nikogo,
kto by tak poruszył
i ogrzał moje serce,jak TY/"

Przyjdź i obejmij moją samotność-
posłuchamy razem,jak cisza gra...
rozpalimy w sobie uczuć żar,
który wznieci ogień miłości



W PŁOMIENIU MIŁOŚCI

Rozgrzej
me ciało  i duszę.
tak żądna
                 jestem wzruszeń                    
złakniona smaku
 ust Twoich
spojrzeń
co mogą rozbroić
zapachu
włosów i ciała
czułości
gdy cała drżałam
pozwól by
twe ramiona…
tylko dla mnie
stworzone
odwieczną
były ostoją
JA JESTEM I BĘDĘ TWOJĄ!
Krystyna



Miłość oznacza rozprowadzać ciepło,
Nie dusząc się przy tym wzajemnie.
Miłość oznacza być ogniem,
Ale wzajemnie się nie spalać.
Miłość oznacza być zupełnie blisko siebie,
Jednak bez chęci zawładnięcia drugim.
Miłość oznacza dużo od siebie oczekiwać,
Jednak bez kurczowego trzymania się.
Miłość to wielka przygoda
ludzkiego serca.
Ludzie dochodzą do życia,
Gdy czują serce drugiego.
Miłość to jedyna droga,
Na której ludzie stają się ludźmi.
Tylko miłość jest domem,
W którym możemy mieszkać.

Phil Bosmans


PŁONĄCE SERCA


Najszczęśliwsza jestem wtedy
Kiedy gładzisz moją skroń
Gdy dotyka mnie najczulsza
Delikatna męska dłoń

Najszczęśliwsza jestem wtedy
Gdy całujesz mnie namiętnie
Moje usta rozchylone
 Nie pragną niczego więcej





Najszczęśliwsza jestem wtedy
Widząc w oczach Twych odbicie
Moich  oczu rozmarzonych
Kochających ponad życie


Nic mnie wówczas nie obchodzi
Czy wokół jest ziąb czy wiatr
Serca nasze żarem  płoną
Mamy swój rozkoszy świat
Krystyna







                                                                   


    Ut   ameris, amabilis  esto

"JEŚLI CHCESZ BYĆ KOCHANY-
BĄDŹ GODNY MIŁOŚCI"

"Jesteś moją najukochańszą,
którą pragnę mieć tutaj obok siebie,
bym mógł przycisnąć cie mocno do serca
i opowiadać ci moimi pocałunkami
o całym moim uczuciu do ciebie."
Piotr Molla

„CHWILO TRWAJ”

Uległam twojemu spojrzeniu,
w  jednym oka mgnieniu
przeszyło moje serce
będące w rozterce












Płonęłam porażona
twym wzrokiem
pod wpływem twego uroku
oddałam się cała


W ogniu namiętności
tonęliśmy na fali miłości
dryfując do brzegu rozkoszy


Spełnienie na tafli nocy
złocisty miało blask
i trwało aż po brzask
miłości niosąc smak
Krystyna











P I E Ś Ń     M I Ł O Ś C I

Pieśń Miłości
w sercu mym gości
melodia tej pieśni
struny duszy pieści
podam ton jej
i słowa
ty w rytm jej
będziesz miłował





pieścił ciało
namiętnie
słodycz spijał
z ust moich
całował
wszystko co moje
bym czuła że
to już jest twoje







niech pieśń miłości
usłyszą drzewa
i ptaki i cisza
niech dźwięk jej

radosny rozbrzmiewa

a nuty lecą
wprost z serca
do bram nieba
Krystyna




Ten, kto odkrywa człowieka, o którym marzył od dawna,
 pojmuje, że zmysły się budzą, zanim spotkają się ciała.
 Słowa, spojrzenia, czułe gesty,
 w tym tkwi tajemnica
TAŃCA MIŁOŚCI





"Taniec jest najwznioślejszą,
najbardziej wzruszającą,
najpiękniejszą ze wszystkich sztuk,
bo nie jest tylko prostą interpretacją
czy wyobrażeniem życia;
jest samym życiem."









Miłość jest dla mnie jak taniec,
który się nigdy nie kończy.
 Trwa tak długo ,
jak długo potrafisz go podtrzymać.


KOCHANI -
MÓWIĄ,ŻE W ŻYCIU TAK JAK I W TAŃCU
KAŻDY KROK MA ZNACZENIE.

MOŻESZ TAŃCZYĆ WSZĘDZIE-
JEŻELI TAŃCZYSZ SERCEM.



Tajemniczy taniec dwóch ciał
/a może TAJEMNICA tańca dwóch ciał?/


Opętani żądzą miłości,
Spragnieni  smaku  ciał,
Objęci  w tęsknym  uścisku
W otchłani  błędnych skał.

Opętani  i zakochani,
Nierozumiani  przez świat.
Sami  próbują  ratować
Miłości więdnący kwiat.

Owiany mgłą tajemniczą
Bolesny taniec dwóch ciał-
Jest duszy łzawiącą źrenicą.
Czy wiecznie  będzie trwał?




Dopóki nie zmęczy  się życiem,
Miarowo bić  będzie  serc  rytm .
Dopóty trwać  będzie taniec-
TO  nie przeszkodzi IM nikt!
Krystyna/pr.aut.zastrz./
W-w.05.01.2012


Każda namiętność wbija duszę w ciało.

Ja, kiedy usta ku twym ustom chylę,
nie samych zmysłów szukam upojenia,
ja chcę, by myśl ma omdlała na chwilę,
chcę czuć najwyższą rozkosz - zapomnienia...
K. P. Tetmajer


Znasz, co namiętność? Czy ty wiesz, co piekło,
Gdy myśl, jak skorpion w ogniu się przewraca,
Gdy serce kipi żądzą szczęścia wściekłą
I życie życiem co chwila się skraca?
Z. Krasiński

JA,kiedy usta
                                 ku Twym ustom chylę...

                                 Karmisz me ciało
                                pieszczotami swemi
                                  z ust moich
                                  rozkosz spijasz
                                a wnętrze serce
                                nasączasz miodem
to życiodajna siła

pieścisz myślami
pieścisz słowami
później ustami








i już nie czuję
głodu tęsknoty
chłodu obojętności
już nasycona
jakże szczęśliwa
dławię się
miodem miłości

pieszczę myślami
pieszczę słowami
później ustami
Krystyna

MOJA MIŁOŚĆ DO CIEBIE
jest
MIŁOŚCIĄ NAMIĘTNĄ...
albowiem nie ma miłości
bez namiętności...



PIĘĆ ZMYSŁÓW
zamykam
W JEDNYM SŁOWIE - TY

DOTYK-
delikatnością owiany
SMAK-
słodycz niosący
WĘCH-
zmysłowością pachnący
WZROK
w posłannictwie miłości
SŁUCH-
szept serca słyszący




TY-
czuły
wrażliwy
kochany
tak bardzo
 mi oddany





JA-
czuła
wrażliwa
kochana
i bardzo
 Tobie oddana






Tyś moim smakiem
i powonieniem
słuchem i wzrokiem
dotykiem  rozkoszy
miłości urokiem

Ja Twoim zapachem
i smakiem natchniona
dla Twych oczu
i dłoni stworzona
chcę patrzeć i słuchać
kochać i pieścić
dotykać słowem
w słowie jednym
pomieścić
zmysłów pięć


Ja...twoim
zapachem
i smakiem
natchniony
dla twoich
oczu i dłoni
stworzony
byś podziwiała
i słuchała
pieściła  kochała
serca dotykała
i w słowie MIŁOŚĆ
mieściła życia sens


JA TWOIM ZAPACHEM
I SMAKIEM NATCHNIONA
DLA TWYCH OCZU
I USZU STWORZONA
BY PATRZEĆ I SŁUCHAĆ
KOCHAĆ I PIEŚCIĆ
DOTYKAĆ SŁOWEM
I W SŁOWIE "MIŁOŚĆ"
POMIEŚCIĆ
ŻYCIA SENS...
Krystyna


"MOJA MIŁOŚĆ DO CIEBIE jest
MIŁOŚCIĄ ROMANTYCZNĄ.
Zawsze znajdujesz wyjątkowy sposób,
by stawać mi się coraz bliższym."



W Twoich oczach-
spokój odnajduję.
Ukojenia szukam -
w ramionach;
Dotyk Twój -Ukochany-
to siła utajona.
To balsam dla mego ciała,
eliksir dla duszy mojej.
Zatracam się w Tobie,
a myśli zbiegają się
co dzień
w jeden cichy szept
Twego imienia.
***
Moje oczy
odnajdują Cię wszędzie,
moje usta szepcą
najpiękniejsze słowa:

-"Wiesz,Jedyny-kocham Cię!
-I nic więcej.
-Tylko tyle...
Krystyna




Prawie codziennie  mówimy:


Czasami szepczemy te słowa,
gdy zasypiamy nocą;
czasami padają one
w rozmowie przez telefon
lub przy krótkim całusie,
gdy wychodzimy z domu.
Te słowa są przy nas zawsze,
lecz czasem się zapomina,
jak wiele naprawdę znaczą.

Za każdym razem ,kiedy słyszysz,
gdy mówię te dwa słowa,
chcę,byś pamiętał,
że pochodzą z głębi serca,


Chcę,byś pamiętał,że kocham cię za to.kim jesteś,
i za to,kim ja jestem dzięki Tobie.
Chcę ,byś pamiętał,
żę PRAWDZIWA MIŁOŚĆ TRWA ZAWSZE
i ,że nie ma prawdziwszej niż ta,
którą czuję do ciebie.
Chcę,byś pamiętał,
że jesteś moim szczęśliwym kresem,
MOIM SNEM URZECZYWISTNIONYM,
MOIM PRZYJACIELEM
Z MOJĄ MIŁOŚCIĄ
W JEDNO POŁĄCZONYM.
kocham cię!

RACHYL TAYLOR


W MIŁOŚCI-DWOJE STAJE SIĘ JEDNYM



Miłość jest cudem,
który może połączyć dwa
życia i stopić je w jedno,
wziąć dwie dusze i
związać je na całe życie.

PROWADŹ MNIE
DO KRAINY MARZEŃ!
Niech wszyscy mi zazdroszczą;
Żadnych łez,prócz łez szczęścia
-tam nie zaznam... 



PROWADŹ MNIE DO KRAINY-
w której trudno oprzeć się
- rozkoszy miłości...
I...wszyscy mi będą zazdrościć.

Będą pytać:
Gdzie mieści się taka kraina,
gdzie o troskach dnia
codziennego się zapomina?



"ON"-wskaże Ci drogę!-"ON"!
Idź za serca Jego głosem.
-Ja -nic nie powiem...

-Zamilknę...by obudzić się-

W KRAINIE WIECZNYCH MARZEŃ!
/Krystyna/


DLA WSZYSTKICH ROMANTYCZNYCH DUSZYCZEK!!!



A ty mnie na wyspy szczęśliwe zawieź,
wiatrem łagodnym włosy jak kwiaty rozwiej, zacałuj,
ty mnie ukołysz i uśpij, snem muzykalnym zasyp, otumań,
we śnie na wyspach szczęśliwych nie przebudź ze snu.



Pokaż mi wody ogromne
 i wody ciche,
rozmowy gwiazd na gałęziach pozwól mi słyszeć zielonych,
dużo motyli mi pokaż, serca motyli przybliż i przytul,
myśli spokojne ponad wodami pochyl miłością.
K.Ildefons Gałczyński







 
"Miłość jest gorącym zapomnieniem o wszystkim,
jest spełnieniem wszelkich pragnień.
Miłość jest to źródło wszystkich cnót ludzkich.
Miłość to morze,którego wybrzeżem jest kobieta"
/V.Hugo/


UDAJMY SIĘ KOCHANI MOI
W PODRÓŻ MARZEŃ...

...płyńmy...płyńmy....



"RZEKĄ...MARZEŃ I WSPOMNIEŃ"

Płynąc z nurtem Rzeki Marzeń,
Zapomnienia szukasz…
Potajemnie się wzruszasz.
Czekasz na chwilę,
Gdy na niebie pojawi się
Wielki Wóz, usłany
Z białych róż.
A perły z gwiazd-
Posypią się na twarz.

Zatrzymaj tę chwilę!
Popłyńmy razem-
Wraz z nurtem Rzeki Marzeń.

Wstrzymajmy czas!


Kłęby białych chmur
Snują się po niebie…
Na horyzoncie jawi się ptak;
Dokąd zmierza,szybując tak?
Do celu - Tak,jak ty i ja.



Wiosłujmy razem-
Naszą Łódką Marzeń,
Do Portu Miłości
W Krainę Szczęśliwości.
Wyznacznikiem niech będzie CZAS...
Krystyna

Płyńmy…

„RZEKĄ MARZEŃ I WSPOMNIEŃ”…




Jest cichy wieczór,
Zbliża się noc,
A w sercu jeszcze jest
Marzeń moc.

Dnia nie starczyło,
By się spełniły.
Noc je przytłoczy,
By w dzień odżyły;

Marzenia
Rankiem nabiorą wiary
Że ich spełnienie
Będzie jak czary;

A gdy ponownie
Wieczór nastanie-
Zjawisz się u mnie
W miłość odziany

I cichuteńko
Do uszka szepniesz:
„Ja twym Marzeniem
Spełnionym Jestem!”

W życiu jak we śnie-
To nie do wiary
Ale zdarzają się
Takie czary.
Krystyna








Każdy chciałby mieć kogoś takiego,
 przy kim nie może zasnąć,
 wiedząc,że rzeczywistość jest
 lepsza niż senne marzenia.

SENNE MARZENIE

Jesteś jak senne marzenie
Pojawiasz się i umykasz
Gdy oczy mam zamknięte Jesteś
Kiedy otwieram znikasz
Czy to złudzenie czy iluzji mgła
Jak ciebie przy sobie zatrzymać mam



Jesteś mym sennym marzeniem
Odbiciem W krzywym zwierciadle
Zagadką życia Którego tajemnic
Na jawie nie odgadnę
Czy to złudzenie czy iluzji mgła
Jak ciebie na zawsze zatrzymać mam

Jesteś myśli pokarmem
Pustką dzień każdy wypełniasz
Rany leczysz milczeniem
Wracasz gdy księżyca pełnia
To jest złudzenie czy iluzji mgła
Ruletka życia żeton rzucam ja
Krystyna




WOAL NOCY

w pamięci mojej
noc pozostała
gdy cała drżałam
otulona ciszy tiulem

Wkradłeś się niepostrzeżenie
czując moje drżenie
gwałtownym ruchem
zerwałeś ciszy tiul

Staliśmy obok siebie
czuliśmy ciał swych drżenie
a woal ciszy nocnej
osłaniał jak we mgle

Ta noc już pozostanie
w pamięci mej _Kochanie
a woal nie przysłoni


już ani jednej łzy
Krystyna

Jest na świecie taki rodzaj smutku,
którego nie można wyrazić łzami.



Gdyby tak można było cofnąć czas

I ujrzeć Ciebie jeszcze raz...
Jest tylko cisza nocy i cisza dnia
I wtedy wołam Ciebie...ja...
A cisza płacze...

Niebem dla ciebie jestem
błękitem i jego odcieniem
gdy pieścisz mnie to czuję
niebieskich migdałów marzenie

i trwajmy tak w  luksusie
niedoścignionych marzeń
błękitem  wciąż upojeni
szukajmy nowych wrażeń

 miłość niejedno ma imię
nie tylko w czerwieni się pławi
przybiera barwę taką
która być może cię zbawi...
Krystyna



W szept księżyca
zasłuchana
przędę srebrną
nić tęsknoty
wpada strumień
światła złoty
i przerywa nić
tęsknoty
w szept księżyca
zasłuchana
przędę ornat
z gwiazd utkany
nim świt blady
mnie zaskoczy
sięgnę warg twoich
ustami
księżyc rozwiał
złudne myśli
pełnią olśnił
me ramiona
jesteś obok
nie w obłokach
zatem będę dziś
spełniona
Krystyna



ODWIECZNY MIŁOŚCI DYLEMAT


JESTEŚ?!-A jednak Cię nie ma.
Odwieczny miłości dylemat.

Przymykam oczy –Jesteś obok,
Otwieram- a Ty znikasz znowu.

Dręczyciel myśli , duszy Doradca,
Rozumu Zguba a serca - Władca.

I tak przywykłam do losu swego,
Kochać Cię będę do upadłego.

Czy ze mną Jesteś,czy Ciebie nie ma,
Dźwigam odwieczny życia dylemat.

Gdy ciało pragnie a serce bije,
Czuję,że ciągle dla Ciebie żyję.

Widać,że można kochać i błądzić
Serce nie sługa,ono mną rządzi.
Krystyna

PRZEBACZENIE -TO PRZEPIS NA SZCZĘŚCIE
WYROZUMIAŁOŚĆ I CZUŁOŚĆ -
SĄ BRAĆMI I SIOSTRAMI PRZEBACZENIA
Przebaczenie czyni brzemię życia lżejszym.
Na przebaczenie nigdy nie jest
za wcześnie ani za późno.

Ile potrzeba czasu na to,by przebaczyć

To zależy od ciebie.
Jeśli uznasz, że to nigdy nie nastąpi,
to tak się stanie.
Jeśli uznasz, że potrwa to sześć miesięcy,
tyle ci to zajmie.
Jeśli uznasz, że potrzebujesz sekundy,
wystarczy sekunda.


Czy to możliwe,aby wszelki ból
- bez względu na przyczynę -
niósł w sobie ziarno Przebaczenia?

BRAK PRZEBACZENIA-TO PRZEPIS NA CIERPIENIE

P R Z E B A C Z E N I E
największy
U Z D R O W I C I E L



Przebaczam -lecz
czy ty mnie słyszysz
w otaczającej  nas ciszy
chce przerwac
złowrogie milczenie

chce duszy pokrzepienia
biec do ciebie
pieścić i kochać
ze szczęścia szlochać


słyszeć głosu
twojego ton
wyciagam
omdlałą dłoń
i błagam
przerwij ciszę

niechaj
znowu usłyszę
spowite tesknotą
słowa
zacznijmy
wszystko od nowa
Krystyna


        to nic
   że dzieli nas czas
         to nic
 że dzielą nas kilometry
         to nic
  że dzieli nas granica
     zimnych ścian
   drzwi zamkniętych
         to nic
że dzielą nas ludzkie języki
      i spojrzenia
         to nic




   ponad całą ziemię
    łączą nas serca
   złączone na zawsze
    jak dzień z nocą
   jak lato z jesienią
  jak radość z goryczą

   


  te serca
     nawet z daleka
     siebie słyszą
ks.W.B.



NIE LICZ UPŁYWAJĄCYCH LAT,
 ANI TEŻ PIENIĘDZY...
LICZ OTACZAJĄCE CIĘ WOKÓŁ OTWARTE,
SZCZERE ,KOCHAJĄCE SERCA;
A WŚRÓD NICH DOSTRZEŻESZ JEDNO,
KTÓRE BIŁO,BIJE I BIĆ BĘDZIE DLA CIEBIE
JEDNYM RYTMEM...









Co ucieszyć mnie może - chciałbyś wiedzieć?
Uchylę rąbka tajemnicy,
która poniekąd pewnie Tobie znana.


To świt opromieniony nadzieją,
że właśnie dziś zapukasz do drzwi,
to oczekiwania chwila nieprzejednana.
To kawa zaparzona marzeniami,
słodzona Twoimi pocałunkami,nigdy nie stygnąca.
Przepojona aromatem Twoich ust.
To głosu Twego ton ,szepcący cicho moje imię..,
to oczekiwany sms o treści...hm...no ....zgadnij proszę.
To Twoje powroty po dłuższym rozstaniu,
pieszczoty,namiętność..,kochanie.
Pragnienie patrzenia na świat Twoimi oczami,
rozmowy nocą,długie aż po świt.
To zapach włosów i chęć otarcia Twego czoła,
muśnięcie i dotyk Twych ust,
to taniec ciał w przypływie namiętności...
Coś jeszcze?
To wystarczy,ta myśl dozgonna,
że tylko TY..,tylko z Tobą..,tylko MY...
To długie kochanie..,
to zasypianie w ramionach Twych..,
to miłosne uniesienie.

           
   
A tymczasem ...zasypiam w samotności...
oczekując świtu pocieszenia.
          Krystyna  

ŚWIT POCIESZENIA....budzę się...
i znowu moje myśli krążą wokół Ciebie...


To wielkie szczęście....
To wielkie szczęście
żeśmy się spotkali
mogliśmy się minąć
i pójść inną drogą

mogliśmy nie poznać
jak smakują usta
mogliśmy nie słyszeć
jak oddycha miłość

znaleźliśmy imię
jedyne i ważne
ono już do końca
pójdzie razem z nami


nic już większego
w życiu się nie zdarzy
miłość jest przecież
największą przygodą

nie bój się miłości
przyniesie ci szczęście
radość ci zostawi
obudzi nadzieję



będzie razem z tobą
odliczać godziny
zachwyci się słońcem
muzyką i wierszem

i tak cię pokocha
że już nie zostawi
stanie się twym chlebem
wodą i powietrzem

(Ks. W. Buryła -
 zbiorek ,,Szczęście, które boli'')




Otworzyłam przed Tobą 
swego serca podwoje
i oddałam wszystko
wszystko co moje

w zamian nic nie żądając

pokochałeś to serce
bezgranicznie 
siebie mi oddając

w zamian nic nie żądając

Miłość-kluczem do serca
ona wrota otwiera 
prowadzące
ku błogiej rozkoszy

lecz pamiętaj

klucz jest jedyny
wyjątkowy
więc strzeż go
nim ugrzęźnie
na dnie morza
bolesnej tęsknoty

pozostanie na dnie 
w morzu
bolesnej tęsknoty

Krystyna

Nasza miłość jak wiatr -
 nie możesz jej ujrzeć,
lecz możesz ją poczuć.

Our love is like the wind - you can't see it,
but you can feel it.




WRÓCISZ DO MNIE

Jedno jest słońce
I jedna Ziemia
Choć Ciebie nie ma
Z deszczem nadziei
Wiatrem wspomnień
Ze słońca wschodem
Lub zachodem
W księżyca pełni
Bądź też w nowiu
Wrócisz do mnie
Ja to czuję
Ja to wiem

Deszczem miłości
Zrosisz usychające
Z tęsknoty serce
Jak ciepły wiatr
Rozwiejesz
Smutek i żal



Jak słońce
Ogrzejesz ciało
Rozpalisz zmysły
Do czerwoności
I żar miłości
Pochłonie NAS

Staniesz się
Na wieki całe
Deszczem Szczęścia
Łagodnym Zefirem
Słońca wschodem
Niezwykłym zachodem
Korowodem Marzeń
Jedno jest słonce
i jedna Ziemia
wrócisz do mnie
ja to czuję
ja to wiem
Krystyna

"Jedynie miłość rozumie tajemnice:
innych obdarować i samemu przy tym
stać się bogatym."

Ł Z A     S Z C Z Ę Ś C I A



Otarłeś mi łzę płynącą

Po  twarzy bez wyrazu;
Łzę kryształowo-błękitną.
Smutek przygniata Twe oblicze,
A ja na piękny uśmiech liczę.

Wiem,że łzy niosą ukojenie,
Lecz  skąd u Ciebie to wzruszenie?
-Szczęścia oznaką one są,
-Czy też  ktoś zranił duszę Twą?

Łza szczęścia -to jest  Mój Miły;
Marzenia się moje spełniły;
Wierz mi,nie miałam już siły-
Tak trwać i trwać bez końca
W tej aurze ponurej,bez słońca.

Zjawiłeś się niespodzianie,
Podając mi swoje ramię;
Uśmiecham się zatem kochany
Przez łzy szczęścia – do Ciebie
-Czuję się bosko, jak w niebie!
Krystyna


„ choćbym miał dar prorokowania
i znał wszystkie tajemnice,
i posiadał całą wiedzę,
i choćbym miał pełnię wiary,
tak żebym góry przenosił,
a miłości bym nie miał,
byłbym niczym.”
z I Listu św. Pawła Apostoła do Koryntian


Jestem
potokiem słów
wezbranych ciszą
ciszą
twego istnienia

istotą
pożądania i pragnienia

pragnienia
bycia sobą
i bycia z tobą

w nieskończoność

to ja
tylko ja
cała ja

w niepewności
wciąż trwam
Krystyna







"Ale na ziemi miłość jest inna. 
Kochasz w bliskiej osobie jej wady, zalety, uśmiechy, 
gesty oraz sposób, w jaki mówi, to, jak śpi...
Kochasz mimo przeciwności, nie oczekując niczego w zamian, 
poświęcasz się, by dać komuś szczęście,
bo ono jest również twoim. 
I jeśli nawet przyjdzie ci
cierpieć z tego powodu, to i tak tylko najcudowniejsze
momenty wyryją się w twoim sercu, 
reszta stanie się bolesną niepamięcią. 
To uczucie, Rafaelu, jest potężniejsze
niż jakakolwiek siła na tym świecie. 
Można go doświadczyć
jedynie będąc człowiekiem."
Lidia Helena Zelman  - Tożsamość anioła





"Kocham Cię! Tęsknię! Wołam Cię do siebie!
Świat cały Twojem nazywam imieniem!
Tyś jest mą wiarą na wysokim niebie,
Tyś jest mi całej ludzkości wcieleniem...
Przez Ciebie kocham, nienawidzę... 
W Twojem istnieniu źródło mojego istnienia;
Ty jesteś mojem sercem, krwi mojej zdrojem
i duszy mojej Tyś harfą z płomienia!
                                                                            Kazimierz Przerwa-Tetmajer  


Dziękuję Kochani !

Mam nadzieję,że 
rozgrzaliście swoje zmysły
i przepełnione miłością serce
otworzycie dla innych ludzi...

MA MIŁOŚĆ PRZETRWA ŚWIAT!




Krystyna Helena Kaczmarek




10 komentarzy:

  1. "krysiu Twój ogród jest jak Twoja poezja w której rozkwita naturalne piękno .Gdy czytam Twoje wiersze przenoszę się w inny piękniejszy świat .Świat miłości, dobra i otwartego serca na drugiego człowieka .Świat w którym Bóg i natura ,chcieliby abyśmy żyli na co dzień. Czym bardziej człowiek dba o to ,tym staje się to realniejsze . Dziękuję Krysiu za zaproszenie .Znam Twój zaczarowany poetycki ogród i zawsze wracam do niego gdy chcę "podładować swoje akumulatory " Wiary ,Nadziei i Miłości . serdecznie pozdrawiam i Ciebie i Twoich najbliższych."CELINA PAWŁOWSKA

    OdpowiedzUsuń
  2. MARIA BADACH::"Wszystko piękne ogród kwiaty i wiersze i to serce Pani otwarte najszczersze Dziękuję"

    OdpowiedzUsuń
  3. WANDA WOJDYŁA:"Krysienko,prawdziwy bajkowy ogrod,pozdrawiam Cie gorąco!!!! "

    OdpowiedzUsuń
  4. MAŁGORZATA KOBYLARZ::"Dziękuję Krysieńko za zabranie mnie do tego Raju...tyle cudownych kwiatów i Ty wśród nich najpiękniejsza...ja przesyłam Ci kawałek mojego "balkonowego ogródka" pozdrawiam gorąco "

    OdpowiedzUsuń
  5. JOLANTA SKIBIŃSKA:"Cudowny ogród ,prawdziwy raj na ziemi pozdrawiam Krysiu cieplutko "

    OdpowiedzUsuń


  6. Iwona Polanska (Rydzynska) Pieknie urzadzilas ten swoj Ogrod Poezji Duszy ,pieknie ,kazdy moze znalezsc dla siebie okruszek,nadziei,milosci,przyjazni ...dziekuje Krysiu :-)
    dzisiaj 20:18

    OdpowiedzUsuń


  7. Krystyna Perzyna Tego niezwykłego Ogrodu nie ma na żadnej mapie świata,a jednak On istnieje i pozwala rozkoszować się swoim niepowtarzalnym urokiem.Możemy w nim odkrywać piękne i radosne obrazy życia,czerpać nadzieję,rozjaśniać nasze myśli,obudzić tęsknotę za życiem.
    wczoraj 23:05

    OdpowiedzUsuń

  8. Pokaż profil
    ♫♪Agata♫♪ ٿ ••ɐʞ •• ( •• Ry ••)


    Krysiu, z wielką przyjemnością obejrzałem Twój magią malowany zakątek dla duszy. Tworzysz coś pięknego,..
    Nie potrafię nawet znaleźć słów, by to opisać, co się we mnie tworzy, gdy oglądam.. słucham..
    Umiesz jak mało kto przekazać ludziom te najcenniejsze wartości płynące z serca.
    Dla mnie jesteś jak żywy ogród,.. do którego ilekroć wchodzę, wciąż mnie zachwyca swoją uroda, .. zapachem myśli...

    Za to wszystko co mi dajesz .. za siebie taką jaką jesteś... Boga proszę o opiekę nad swym ziemskim Aniołem, jakim Ty Krysiu jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. AGATKO -SERCEM DZIĘKUJĘ ZA TAK POCHLEBNE SŁOWA...

    OdpowiedzUsuń